۵/۱۹/۱۳۸۵

ماجرای دوربین دست دوم

یه چیزی این روزا اعصاب من رو بهم ریخته. امسال گفتیم که برم یه دوربین فیلمبرداری بخرم. نوش که گرونه مام رفتیم دنبال دست دوم. یه سایتی اینجا هست که ملت آنونس میدن برای فروش جنساشون. یه دوربین کانون ام وی 700 پیدا کردم و بعد از چونه!زدن به قیمت 1850 کرون خریدمش. بعد که فرستادش یارو از همون اول کار نکرد و یه پیغام میداد که رطوبت توی دوربین هستش. خلاصه به یارو ای میل زدم گفتم. بعد از یه هفته گفت که مسافرت بوده و پیغام رو ندیده و گفت نمیدونم بذارش رو شوفاژ و درش رو باز بذار و از این کارا. منم انجام دادم کارا رو ولی افاقه نکرد. حالا هم بعد از چندین ای میل بازی میگه من درست و صحیح فرستادم و شاهدم دارم! منم بهش گفتم که از دستش به پلیس شکایت میکنم. حالا با چند تا از همکارا که کلی وسیله از طریق این سایت میخرن مشورت کردم و اونا نامه ها رو بهم کمک میکنن که بنویسم. یکیشونم گفته که یه پسرعمو داره که وکیله و اگر بهش بگیم زنگ میزنه و یارورو کمی میترسونه. یکی از همکارا که میگه براش بنویس که چند نفر از ایرونیا رو میفرستم که پولمو ازت در بیارن و ردیفت کنن! اینام ما ها رو شناختن! تا 14 آگوست بهش وقت دادم که پول رو بفرسته و اگر نفرسته منم هرجور میدونم عمل میکنم. حالا ببینیم چی میشه. خدا کنه درست بشه. غلط کنم دیگه از طریق این سایت خرید کنم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

به خاطر همین چیزاست که من جرآت نمی‌کنم هیچوقت جنسای الکترونیک را دست دوم بخرم. یه بار در مورد گوشی موبایل وسوسه شدم ولی جلوی خودم را گرفتم.