۴/۰۱/۱۳۸۶

مسافرت


برای چند روزی به اتفاق همسرم رفته بودیم مسافرت. تصمیم هم گرفتم که اونجا اینترنت بازی نکنم. وقتی برگشتم و ایمیلامو چک کردم فکر نمیکردم اینهمه زیاد باشن. اخبار رو هم چک نکرده بودم و وقتی برگشتم دیدم خوشبختانه همه چیز سره جاشه

حالا یه سری مسائل جالب از نظر من در ارتباط با این سفر
از شرکت ارزان رابان ایر بلیط گرفتیم. قیمتاش خیلی ارزونه نسبت به بقیه شرکتها ولی معمولا فرودگاههاشون از شهرها خیلی دورن که باید هزینه رفت و امد به شهرها رو هم حساب کرد. اگر کمی پول بیشتری داد میشه کارت پرواز با اولویت گرفت که معنیش زودتر به هواپیما سوار شدن و جای بهتر گرفتنه!چون برعکس شرکتهای دیگه اینا شماره صندلی روی کارت ندارن و اگر آدم دیر بیاد شاید دو تا جا کنار هم خالی نباشه. خلاصه موقع پرواز به مقصد دو خانواده ایرانی هم توی مسافرا بودن به تعداد شش نفر. یکی از اینها کارت اولویت دار گرفته بود و زودتر سوار شد. وقتی ما رفتیم بالا دیدم اون خانم مثل شیر دو ردیف صندلی رو گرفته و نمیذاره کسی بشینه و میگه رزرو شده! هرکی هم که رد میشد به خانم چپ چپ نگاه میکرد. من که اگر آخر هواپیما هم میشستم حاضر نبودم چنین کاری کنم. بالاخره ماها عادت داریم که همه جا زنبیل بذاریم حتی در هواپیما
موقع برگشت هم یه خانواده چهار نفره ایتالیائی که جلوی ما بودن دو ردیف صندلی رو اشغال کردن و خیلی جالب سر و ته ردیف نشستن طوریکه صندلی وسطشون خالی بود! و دیگه کسی کنارشون نشست. شاید حال میکردن که روی سه تا صندلی دونفر بشینن. البته مشابهات ایرانیا با ایتالیا خیلی زیاده منجمله رانندگی! احترام به قوانین! وغیره

1 نظرات:

احسان الف گفت...

به به. خیر مقدم. حالا کجا رفته بودین مسافرت؟
راستی، ایران کاری نداری؟ داریم یه سر میریم.