۱۲/۲۹/۱۳۸۵

سال نو مبارک باشد


سال نو رو به همه رفقا و همکارا تبریک میگم. ما که اینجا عید نداریم. الانم که ساعت نزدیک 9 شبه من هنوز سرکارم چون باید فردا یه کاری رو تحویل بدم. همسر عزیزم هم چون قضیه مربوط به درس و کاره اعتراضی نمیکنه. منم اونو مظلوم گیر اوردم. دیروز داشتم بهش میگفتم آدم تو ایران وقتی اینهمه آدم فقیر هست چطور از گلوش میره پائین ماهی پلو بخوره؛ کلی عیدی بده، میوه و آجیل بخره بده مهمونا بخورن! من که راضی نیستم. فکر میکنم بهتره همه اون پول رو ورداره بده برای یه سری بچه بدبخت لباس نو و غذا بخره. البته اینا همش حرفه و وقتی مام برگردیم میشیم مثل بقیه. بی اعتنا به خلق الله و فقط بسنده کردن به اینکه وظیفه ما نیست
امسال فقط از سفره عید آجیل داریم که والدین عزیزم با اینکه گفتم نمیخواهیم چیزی برامون 6 و نیم کیلو آجیل به اضافه دو تا تقویم به اضافه یه کمربند نارنجی! فرستادن. هر سال میگیم چیزی نمیخواهیم ولی 3-2 بار آجیل و خوراکی میفرستن. الان اونقدر زعفران و نبات داریم که نمیتونیم مصرف کنیم. بعضی اوقات هدیه میدیم به رفقا که کلی هم خوشحال میشن. ولی آجیل رو تا آخر میخوریم، به مهمونا هم نمیدیم
در هر صورت برای همه هموطنا سال خوبی بدون جنگ آرزو میکنم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

Salam Amir khan,

Man Maryam hastam(hamsare ehsan)man in doosteto keshidam khune vali che fayede nesheste paye camputeresh vel kone ham nist. Be khanoometun salame man ro beresunid va sale no kheyli khubi dashte bashid. Agar ham zaferoonatun dare kapak mizanr mitunam address bedam faghat bara in ke haroom nashe vagarne...
sale no mobarak