۸/۲۲/۱۳۸۵

Biomedical Enginnering Master's Programme

بخش ما میخواد یه برنامه فوق لیسانس برای مهندسی بیومدیسین بذاره. البته هنوز اعلام رسمی نشده ولی بزودی اعلام میشه. برای کسائی که علاقه مند هستن به شدت توصیه میشه. تا حالا که مشابه این برنامه رایگان بوده و اگر آدم پذیرش دانشگاه رو داشته باشه بقیه اش زیاد مشکل نیست. فقط میمونه مقررات گرفتن ویزا از سفارت سوئد. در هر حال گوش بزنگ باشید و صفحه دانشگاه لینشوپینگ رو چک کنین هر وقت تونستین. یکی از شروط مهم نمره زبانه که هر چی بالاتر باشه بهتره. اول آی ای ال تی اس و بعد هم تافل. منهم هر وقت خبر جدیدی شد اینجا مینویسم

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام دوست من. امیدوارم خوب و خوش باشی
من علی از اصفهان و فارغ التحصیل رشتهء پزشکی هستم.به طور اتفاقی وبلاگت را و مطلب راجع به بیومدیسین در لینشوپینگ را دیدم.میخواستم اگر امکان داره آدرس ایمیلت را بهم بدی چون دارم برای سوئد اقدام میکنم و فکر میکنم بتونی کمک زیادی بهم بکنی.نمرهء آیلتس من 7 هست و میخواستم برای یکی از رشته هایی که میتونم اقدام کنم تقاضای پذیرش کنم.
آدرس من هست alisecmail@yahoo.com
ممنون میشم اگر باهام تماس بگیری